Lilla jag....

Vad heter du : Hahah.. det vet ni redan men iallafall jag måste ju svara! Jag heter Debora:)
 
Är du hel svensk: Japp ( det kanske låter som om att jag är ifrån ett annat land, men nej du jag är helsvensk)
 
Vad gör du på fritiden: jadu.. Jag har mycket för mig faktiskt ( det är därför jag inte är jätte duktig på att uppdatera bloggen ;)) Jag spelar tvärflöjt, går på scouter, sjunger i kör går på en massa "Tonårsgrejer" och är med kompisar såklart! 
Vad har du gjort i sommar: En massa grejer.. jag träffade tex. min första kärlek.. ( mitt ex, han gjorde slut..) Iallafall så har det förhållandet varit en stor händelse i mitt liv!
 
Vad gör du nu: heheh.. inget förutom att spamma er med massa tråkig imformation ( jag har tråkigt helt enkelt :P)
 
Vad gjorde du för två timmar sedan: Hade Bild i skolan 
 
Vad gör du om två timmar: Jag gör något helt galet på Sku ;D 
 
Vilken skola går du på: Jo jag går på Djurgårdsskolan 7-9 
 
Vilken klass går du i: 7D, AMAZING klass äre jag har!!!!! 
 
Är dina lärare "okej" : absolut! :)
 
När fyller du år: Jag fyller år den 31 december ( alltså nyårsafton ;) ) 
 
Viket år är du född: 1999 
 
Vad är det för dag i dag: FREDAG ;DDDD
 
Älsklingsfärg: Vet inte riktigt?! Kanske rosa
 
Varför gjorde du det här inlägget: För att jag sjukt tråkigt!!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0