FÖRLÅT!

Förlåt alla vänner som har kännt sig bortglömda den senaste tiden! Jag är verkligen jätte ledsen! 
Men så här är det : 
När man är kär så kan man bli lite "knäpp" och det har jag nog blivit. 
Jag har absolut inte glömt bort er ska ni veta!!!!
 
 
Den mesta av min tid har faktiskt gått till Alexander, det kan jag faktiskt erkänna! 
Men ni har fått mig att inse att det kanske faktiskt är så att "ni" inte har fått så mycket uppmärksamhet som ni behöver!
Jag är verkligen JÄTTE ledsen!!! 
 
 
 
 
Tyck inte illa om Alex för det här! Det är mitt fel och inte hans! 
 
En sak ska ni veta och det är att jag tycker väldigt mycket om er allihopa! 
 
 
Lyssna till den här texten :
 
I fönstret har man oftast många vackra blommor, blommor man tycker om! För att blommorna ska må bra och vara vackra och leva, måste man sköta om dem. Om man tar det vattnet som är tänkt att ge till alla blommor och ger till en av blommorna så dör den blomman och även dem blommorna som inte fick något vatten! Men om man ger alla blommarna lika mycket vatten så lever dem alla. Sköter man bara om en blomma kommer man att tycka att den är väldigt vacker en stund, tills man ser att runt omkring den vackra blomman är det väldigt tomt och trist, för dom andra blommorna har vissnat!
 
Jag ska verkligen försöka vattna er alla lika mycket! 
 
 


Kommentarer
Yun

Det var en väldigt gullig dikt!!
Jag blir glad av den!

Svar: ;'D tycker jag med!
Debora

2012-10-24 @ 21:37:53
//dissad

Du har bytt ut mig för Alexander.. du dissar mig överallt.. 'åh Alexander" du får mig till lyckligaste tjejen i världen.." ni har varit ihop kanske 3 veckor? asså aa.. fler än jag tycker så här.. istället för att bli sårad av dig ännu mer.. så lämnar jag vänskapen och går vidare utan min (förra) bästavän -.- :'(
nån gång inser du när du och alex gör slut behöver du vänner.. ni kan inte va tsm för evigt.. :( :'(
hejdå. ha ett bra lov. -.-

2012-10-28 @ 17:12:26
Martina

Alltså taskig kommentar! Varför tycka så?! Va för fan glad för att hon hittat kärleken! Och att du inte säger vem du är! Det är ju så fegt! Alltså väx upp!

2012-10-28 @ 17:53:06
Pappa

Kam man inte godta en ursäkt, så är man ingen bra kompis.
Då ska man fundera på hur man uppträder själv, då är inte vänskapen djupt. Ska man klaga på någon ska man gå ut med sitt namn annars är man feg!! Luktar Svartsjuka gör det och det är inte bra för någon

2012-10-29 @ 19:15:11
Ellen

Asså lägga av att säga så där taskiga saker var glad för henne i stället hon har hittat sin kärlek en sann vän skulle va glad för henne som jag är för henne!! Jag är jätte glad för dig ha ett bra lov du är bäst älskar din blogg!!<33:)

Svar: Åhh.. gullunge, du betyder verkligen!
Ha ett bra lov själv!

Hihiihi,, åhh tack! :D <3
Debora

2012-10-30 @ 22:08:31
Ellen

Du är bäst Debora saknar dig jätte mycket!!!<33:)

Svar: Du ä vännen min! <3
Debora

2012-10-30 @ 22:39:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0