Tack för alla fina kommentarer!

Åh ni förstår inte hur mycket era fina kommentarer betyder, underbart att ni stöttar mig! 
Kul att ni gillar bloggen också! :D 
Skriv gärna vad ni vill att jag ska förändra eller förbättra på bloggen!? :) 
 
Nu sitter man i skype med Älskligen i väntan på att mamma ska komma hem, eftersom att hon är så snäll och skjusar mig till Emma så jag slipper cyckla i det här bajsigavädret! 
Imorgon blir det att åka till Örebro med Emma och SHOPPA :D Nej men det blir inte så mycket att shoppa för mig.. får väll va en liten hjälp till Emma istället... ;) 
 
Ni får väll ha det så bra alla finisar, tycker om er! :)


Kommentarer
anonym

kan du inte börja videoblogga? :))

Svar: Jo vist det skulle va jätte roligt! Ska försöka göra det! ;)
Debora

2012-10-31 @ 13:51:19
Julia

Håller med om att det skulle vara roligt om du kunde videoblogga! :)) Föresten, vad heter du på skype? :)<33333 Jag vill adda dig där<3 Kram<3 // Julia :)

Svar: Åh Julia saknar dig ngt så enorm underbara du! <3 Jag heter deboralundqvist98 :D
Debora

2012-10-31 @ 21:58:46
anonymus.. förlorad vän. jävla alex..

om du ska förbettra någon.. för alla och dej.. dumpa alex.. förlåt med.. orkar inte..

Svar: Varför ska jag dumpa Alex för? Du har ingen aning vilken plats han har i mitt hjärta¨, jag kan säga dig att den är ganska stor! Jag trodde att en vän var en person som stöttade en i alla lägen, glad som ledsen olycklig som lycklig!
Om du nu vill att jag ska dumpa Alex och "komma tillbaka" så kommer du att få träffa en halv Debora, en Debora som inte alls är lycklig!

Jag är jätte ledsen att du som skriver känner så här.. Men som sagt en riktig vän stöttar en genom allt, det tänker jag göra med mina vänner iallafall!
Debora

2012-11-01 @ 11:16:36
En kompis

Du ska väl vara glad att Debora har träffat någon hon tycker om??! Om du är en riktig kompis så ska du inte hata henne för Alex?! Det är du som är en dålig kompis om du inte stöttar Debora för hennes pojkvän! Det är inte lönt att du kommenterar och gör henne mindre lycklig!

Svar: <3
Debora

2012-11-01 @ 11:45:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0