Jag gav dig mitt hjärta, när du väl hade det så krossade du det i tusen bitar!


Vad ska man säga,du var allt för mig, men nu vet jag inte vad jag ska säga mer? Du var min första kärlek och jag älskade dig så otroligt!!! Du gjorde mig till den lyckligaste tjejen i världen! Sen gjorde du slut och det kändes bara ovärkligt alltihopa.. När jag väl insåg att du gjort slut kändes det piss, jag har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv!! Det känns som en kniv i hjärtat att se dig med någon annan.. Jag vill bara säga gör inte samma sak med henne , om hon nu är den lyckligaste tjejen i världen låt henne vara det, att utsätta en tjej för det som du gjorde mot mig är nog det värsta man kan utsätta en tjej som man älskar för!! För du älskar väll henne?!!?!?!?!?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0