Facebookstatus..

Martina, pruttisbästis du är så otroligt fin,go,underbar,snögg och riktigtriktigt snäll och jag vill bara säga JAG ÄLSKAR DIG!
 
Maja, goding vad ska man säga.. "sjuk",cooooool,göllig,fin,go...du har nog sämst humor i hela världen :'D...
 
 
 Thomas, har precis lära känna dig genom din underbara flickvänn/min kusin Mikaann.. Du är iallafall en sjuk härlig person! 
 
Detta var tre underbara personer som gillade min status " Tre första som gillar skriver jag om på min blogg"  :D  


Kommentarer
bästis festis ( martina )

ååh! ÄLSKAR DIG MED <3<3<3

2012-09-20 @ 21:16:07
Debora

Pöss :* <3 <3 <3

2012-09-20 @ 21:25:32
URL: http://www.debbaan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0