Bröllopet


Kolla va fina dem va!? Här är iallafall Frida o Kristian i Kyrkan.
 Tärnorna Mikaela, Janika o Anne 
Här var det inte ris som skulle kastas utan bubblor som skulle blåsas..
Det här var vad dem färdades i från bröllopet till festen.
Frida, Kristian, Brudgummens far Tomas, Brudgummens syster Mikaela o  Brudens syster Anne.
Brudparet skär sin hemmagjorda Bröllopstårta, supergod!
Bröllopsvalsen.
 
Hoppas ni nu har fått en liten bild av hur bröllopet var!? Nu är jag iallafall hemma och jag ska snart börja göra mig iordning till skolan. Tack för en härlig helg kära släkt!


Kommentarer
Hanna Bolmenäs<3

Diggar brudens klänning! Såå fiin! <3

2012-09-18 @ 19:37:29
Debora

Jag med du! Himlans fin!! <3

2012-09-19 @ 16:09:09
URL: http://www.debbaan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0