har lite tråkigt....

Ditt fullständiga namn : Debora Cecilia Lundqvist 
 
Vilket år är du född : 1999
 
Födelsedag : 31 december ( NYÅRSAFTON :DDDD)
 
Har du några syskon : Jepp, Min lillasyster Mirjam och min lillebror Robin
 
Vad heter dina föräldrar : Mattias och Annette
 
Är dina föräldrar skilda : Nixpix
 
Bästavän/Bästavänner : Martina, Hanna och Erika :*
 
Favoritfärg: Hmm.. svår fråga har nog igen favorit..
 
Favoritartist: Rihanna tror jag ;)
 
Favoritlåt : You da one - Rihanna eller Tröjan du hatar -  Kkv Norlie 
 
Favoritpogram : X factor 
 
Singel : Jepp
 
Spannar du in någon lite extra just nu.. : Mmm..
 
Vem : Hemligt!
 
Första bokstaven då på han då : Nej hemligt har jag ju sagt!
 
Vad är klockan nu : 19:11
 
Vad gör du nu : HAAR TRÅÅKIIGT!!!!!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0