lite småt och gött

tjej / kille : tjej
ålder ? : hmm jag kan tyvär inte räkna
ÅLDER?! : 11 kanske
älskar du sommar : jaaa så klart!!
badat i år? : jaa vad tror du tusen gånger!!!!
har du sett några sjö sjänor i sommar : nejj
har du snorklat : ja jag har gjort det men inte i år
salt / söt vatten : jag tycker om båda två men jag före drar sötvatten
sommar / vinter : soommaar
har du hoppat stuttsmatta i sommar? : ja det har jag!
är du bäst : nja det tror jag inte
är du snygg : äähh jag vet inte vad mina speglar tycker
är du en kompisnörd : ja absolut
vad vill du göra just nu  : slänga mig i sjön
bästiss? : jag har många jätte bra kompiissar men den bästa är julpiis!
är du kär : jaaaaaaaaa




Kommentarer
Maja Bäckman

Gillar dig blogg kram maja :)<333

2011-08-11 @ 11:34:06
URL: http://busskull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0