FÖRLÅT

Ett jätte stort förlåt för en super dålig uppdatering. Men jag har inte haft en sån stor chans att gå in på datorn :( .
Det kanske  kommer att komma något nytt inlägg när vi är kvar här uppe i det härliga norrland. Inläggena kommer att öka när vi kommer hem förhoppningsvis!
Just nu så gör jag inte så mycket! Men idag har jag varit på stan i skellefteå och shoppat jag är jätte nöjd med vad jag har köpt!! Jag köpte ett gul vit randigt linnne och ett vanligt hederligt vit linne från H&M. Ett par vita shorts från kaphal. Ett randigt linne och ett par flipflops på myrona (man kan faktist finna fynd där).
Senare åt kvällen så for  jag,mamma,mina kusiner kevin,isabell och tom och mina farbröder kent och tomas och tittade på harry potter och dötsrelikerna del 2 på bio. Den filmen var super bra!!!! ni måste se den om ni inte har sett den!!aja nu måste jag sluta inlägget herrrrå och sov så gööööött!!


Kommentarer
Julia

Kan inte du lägga upp biler på det som du köpte? :D :D :D<333333333333333333333

2011-07-25 @ 11:50:21
URL: http://julpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0