Sålt bröd

Idag så har jag och några kompisar i min klass sålt bröd på stan. Vi ska alltså spara ihop till våran klasskassa! Vi fick ihop ca.  110:-. Vi var ju på stan emallan åt oxå. Då köpte jag tre nagellack röd,guld och genomskinligt . Vi åt oxå mat jag och annie åt en stor tallrik med strips och beanässås det var gott i början men sen var det nästan bara sås kvar och det var jätte äkligt !!!
Imorgon så ska jag dra utt en tand hos tandläkaren. NNNNEEEJJJJ JAG KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!


Kommentarer
Erika o Hanna

OM du dööööööör så kommer vi på din begravning ;)



//Erika o Hanna =>

2011-12-05 @ 15:01:30
Debora

Haha tack !!!<333333

2011-12-06 @ 20:23:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0